dijous, 8 d’octubre del 2009

Connectant amb la galàxia! (1)

No farà gaire, se'm va requerir l'historial de la vida laboral per a tramitar una sol·licitud a l'administració pública.

Problema?
Cap de les delegacions de la SS (quines sigles que es gasten) imprimeix aquest preuat document.

Nota mental: En realitat, si hom s'aixeca amb el peu dret, arriba a la delegació pertinent, no hi ha ningú més demanant l'historial, li toca la funcionaria simpàtica, i PLORA (s'ha de plorar per a poder mamar en aquesta vida)... aleshores sí és possible la "Impressió d'Urgència"

Què vaig fer doncs per a aconseguir l'historial?
Ja que en el seu moment, ja vaig plorar, ja que m'era impossible d'obtenir-lo des de La Oficina Virtual utilitzant el certificat d'usuari IdCat (expedit per la generalitat i distribuït per l'ajuntament); aquest cop vaig reclamar, recordeu?.

Un cop fet el procés de sol·licitud d'obtenció d'un certificat d'usuari a la web del CERES (FNMT).

Vaig presentar-me a la mateixa delegació d'Hisenda.
Se m'entregà el ticket E501, i com que en 20 minuts d'espera, no vaig se cridat... doncs "bon vent i barca nova".



A les dues hores i escaich (tirant cap a tres hores), m'hi vaig presentar de nou.
Aquest cop, i "ojo al dato", el tiquet era el E506.

¡¡¡¡¡ ÉS A DIR, QUE EN GAIREBÉ TRES HORES, LES DUES PERSONES ENCARREGADES DE LA "CUA E" VAN ATENDRE A 4 PERSONES (502..505) !!!!!

Nota mental: entre l'hora del E501 i l'hora del E506, hi hagué el descans per esmorzar... Aaaah, ara s'entén tot!

En definitiva, vàrem matar dos ocells d'un tret. Als 10 minuts, Natz i qui escriu, ja érem fora.

Nota mental: 5 minuts del temps d'estància, es varen destinar a explicar el per què la Natz i jo, que ja tenim un idCat cadascun/a, ens hem vist obligats a demanar un certificat de la casa de la moneda.

- "
Yo es que de esto informático no entiendo"
(que fàcil llençar pilotes fora)

- "
Mire, es que hace 9 meses, funcionaba la mar de bien, hasta que alguien de ustedes dijo: pues el certificado catalán que se joda, no vamos a aceptarlos para nuestras operaciones"

- "
Quizás, es que el certificado idCat no esté bien hecho"

- "
Por eso no tengo ningún problema al usarlo en la página de Hacienda no? Será que no debería de hacer la declaración"
(si quan es tracta de contribuir, tot són facilitats)




La cosa va acabar de la següent manera. Però caldrà llegir-se Connectant amb la galàxia! (2)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.